روتختی دخترانه فانتزی

کالای خواب آیلا
12 اردیبهشت, 1401
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
روتختی دخترانه فانتزی

روتختی دخترانه فانتزی یکی از محصولات پر فروش در روتختی دخترانه است. روتختی فانتزی همانطور که از نامش مشخص است، روتختی با طرح های فانتزی می باشد که طرح های کودک بارزترین این نوع طرح است. طرح هایی مثل طرح دختر توت فرنگی، طرح مک کویین، طرح دختر کفش دوزکی و طرح زیاد دیگری را شامل می شود. ابتدا قبل از معرفی مدل ها و طرح های روتختی های روتختی دخترانه فانتزی بهتر است معرفی مختصری راجع به روتختی داشته باشیم.

 

معرفی روتختی دخترانه فانتزی

در حال حاضر روتختی های زیادی به طرح های مختلفی در بازار وجود دارد. یکی از مدل های محبوب مخصوصا در بین دخترها، روتختی دخترانه فانتزی است. مدل های روتختی فانتری جذابیت خاصی برای دختران دارند که اصلی ترین دلیل آن هم چاپ پودن عکس هنرپیشه های محبوب کارتن و انیمیشن ها روی این روتختی ها است. این طرح ها از نظر روانشناسی نیز بر روی ذهن کودک و نوجوان تاثیر گذار هستند. در برخی از مواقع دیده شده که کودک با شخصیت روتختی صحبت می کند و یا حتی سعی می کند که رفتار آن کارکتر را تقلید کند. برای انتخاب روتختی علاوه بر کاراکتر چاپ شده روی روتختی، به رنگ و جنس روتختی نیز دقت کنید.

 

معرفی روتختی

بعد از یک روز سخت کاری نیاز به یک خواب راحت دارید. کالای خواب مناسب و همین طور روتختی می تواند تاثیر زیادی روی کیفیت خواب شما داشته باشد. روتختی های موجود در بازار اکثریت به صورت ست ارائه می شوند. البته چنانچه شما روتختی را به صورت ست خریداری کنید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد تا لحاف، کاور کش دار و روبالشی را به صورت جداگانه خرید کنید. روتختی دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد که بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می شود.

 

روش انتخاب روتختی

روتختی فانتزی دارای مدل ها و طرح های زیادی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد :

مدل های روتختی دخترانه فانتزی

مدل های این نوع روتختی بر اساس جنس و الیاف به کارفته دسته بندی می شوند.

  • روتختی پلی استر :

روتختی پلی استر یکی از ارزانترین محصولات در بخش روتختی است. پارچه پلی استر از الیاف مصنوعی و مواد نقتی ساخته شده است. ما خرید این محصول را به شما دوستا پیشنهاد نمی کنیم چون یکی از معایب این مدل روتختی عرق کردن فرد هنگام استفاده از این روتختی است.

  • روتختی سه بعدی :

در حال حاضر روتختی سه بعدی به عنوان یک کالای پر فروش در کالای خواب می باشد. روتختی های سه بعدی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. اصلی ترین مزیت این مدل، کیفیت بالای طرح چاپ شده روی این روتختی ها می باشد.

  • روتختی ساتینت :

پارچه سانتینت شامل الیاف با دوام و با کیفیتی است که برای تولید روتختی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ساتینت لطیف و براق است که از این پارچه در مبلمان و پرده نیز استفاده می شود.

 

طرح های روتختی دخترانه فانتزی

روتختی فانتری شامل طرح های زیادی می شود که شامل :

  • فانتری کودک، محبوبترین طرح

اکثر مشتریان روتختی فانتزی به دنبال طرح کودک هستند. طرح کودک تنوع زیادی دارد از جمله طرح دختر توت فرنگی، طرح دختر کفش دوزکی، طرح بچه رئیس، لاک پشت های نینجا، سفید برفی و صدها طرح زیبا دیگر.

  • فانتزی گلدار

بعضی از دختر خانم ها عاشق گل هستند و همین طور طرفدار روتختی های گل دار با رنگ های مختلف هستند. این طرح از روتختی می تواند زیبایی اتاق خواب را چند برابر کند.

  • فانتزی ساده

برخی نیز به دنبال طرح های ساده برای روتختی اتاق خواب خود هستند. همیشه نظرات متفاوت بود که در انتخاب روتختی نیز همین طور است.

 

روتختی دخترانه فانتزی - طرح زیبا و شیک

 

خرید روتختی دخترانه فانتزی

برای خرید روتختی دخترانه فانتزی باید به نکات زیادی توجه کنید و آگاهی کامل درباره آن داشته باشید. شما در نهایت با رعایت این نکات می توانید یک خرید مطلوب و رضایت بخش داشته باشید. در برخی از مواقع مشاهده شده که مشتری بعضی از فروشگاه ها رضایتی بابت خرید محصول خود ندارند. یکی از دلایل نارضایی افراد، عدم آگاهی از کیفیت و نوع محصول می باشد.

 

هنگام خرید روتختی به نکاتی باید توجه کنید

ابعاد تخت :

ابعاد تخت از موارد مهم در خرید روتختی می باشد. چون برخی از ست روتختی ها مناسب سایز خاصی از تخت است و چنانچه شما ست مناسبی خریداری نکنید قطعا با مشکل مواجع خواهید شد.

انتخاب رنگ و طرح مناسب :

یکی ازموارد دیگر انتخاب طرح و رنگ مناسب است. برخی از افراد در انتخاب خود دچار اشتباه شده و بعد از خرید روتختی و چند روز استفاده آن از خرید خود پشیمان می شوند. یکی از دلایل مهم عدم هماهنگی روتختی با سایر وسایل در اتاق خواب است.

کیفیت روتختی :

کیفیت در روتختی شامل موارد زیادی می شود. از رنگ گرفته تا الیاف داخل لحاف را شامل می شود. کیفیت نه تنها در روتختی بله برای خرید هر کالا یا محصولی حتما باید به کیفیت توجه کنید. چنانچه شما آشنا یا دوستی دارید که اطلاعاتی درباره روتختی دارد می توانید از آن ها کمک بگیرید.

 

روتختی دخترانه فانتزی - طرح دختر سفید برفی

 

جنس پارچه روتختی :

در مورد جنس پارچه روتختی در مطالب قبلی توضیحاتی داده شد. همانطور که می دانید پارچه روتختی از الیاف پلی استر، میکرو، ساتینت و نخ پنبه تشکیل شده است. به به میزان بودجه شما برای خرید روتختی متفاوت است. سعی کنید روتختی با پارچه پلی استر خریداری نکنید. چون حتما از خرید خود پشیمان خواهید شد. روتختی پلی استر بابت عرق کردن بدن شما مخصوصا در فصل تابستان می شود.

پارچه میکرو یکی از پارچه های با کیفیت در بازار است. این نوع پارچه به مرور زمان پرز نمی دهد. از نظر رنگ دهی و به ریختگی رنگ پارچه نیز مشکلی پیش نمی آید. در حال حاضر در تولید پوشاک نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ساتینت نیز یکی از پارچه های با کیفیت می باشد که از این نوع پارچه در تولید پوشاک، مبلمان و روتختی استفاده می شود.

 

چنانچه نیاز به اطلاعات درباره خرید روتختی دارید، مراجعه کنید به آموزش:  راهنمای جامع خرید روتختی

ضمانت کالا :

ضمانت یکی از موارد مهم در خرید مخصوصا روتختی دخترانه فانتری است. باتوجه به تجربه ناخوشایند مصرف کننده در ضمانت و گارانتی کالا نظرات مثبتی دیده نمی شود. ضمانت در کشور تبدیل به یک عنوان فیک تبدیل شده است. البته برخی از تولید کنندگان هستند که واقعا ضمانت معتبری به مصرف کننده ارائه می دهند. تعداد این تولید کنندگان بسیار کم است. یکی از مواردی که کالای خواب آیلا به آن پای بند است موضوع ضمانت و گارانتی محصولات است. ما بر این باوریم که این فقط یک شعار نیست بلکه در عمل نیز ثابت کرده ایم.

 

روتختی دخترانه فانتزی - طرح عروسکی زیبا

 

قیمت روتختی دخترانه فانتزی

نیاز است که توضیحاتی راجع به قیمت روتختی دخترانه فانتزی ارائه دهیم. همانطور که می دانید قیمت یکی از فاکتور هتی مهم در خرید روتختی است. قیمت یکی از فاکتورهای رقابت در بین فروشندگان نیز به شمار می رود. مشتری نیز همیشه به دنبال کالای ارزان است.

یک سوال همیشه پیش می آید این است که آیا شما حاضرید هر کالای ارزانی را خرید کنید؟ جواب قطعا نه می باشد. زمانی مشتری دنبال قیمت پایین است که ارزش ذاتی آن کالا بالاتر از قیمت واقعی آن باشد. برای دانستن این موضوع باید استعلام قیمیت بگیرید. شما می توانید از فروشندگاه مختلف قیمت روتختی مورد نظر خود را بپرسید. اما یکی از بهترین راه حل برای استعلام قیمت، سایت های اینترنتی و فضای مجازی است. بهتر است از تولید کنندگانی که خود آن ها فروشگاه اینترنتی دارند خرید کنید.

 

امیدوارم این مقاله و اطلاعاتی که درباره روتختی دخترانه فانتزی ارائه شد راضی بوده باشید.

 

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.