در هنگام خرید روتختی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کالای خواب آیلا
17 اسفند, 1401
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نکات مهم در هنگام خرید کالای خواب

نقش روتختی و کالای خواب مناسب در ایجاد آرامش 

در این مقاله قصد داریم 10 نکته برای خرید بهترین روتختی را به شما عزیزان بگوییم. همه ما برای رهایی از خستگی و استرس ناشی از یک روز پر تنش و طولانی به استراحت در شب هنگام نیاز داریم. یک راه خوب برای استراحت کردن ممکن است دراز کشیدن روی تخت خوابتان و تماشای تلویزیون یا گوش کردن به موسیقی مورد علاقه تان باشد. اما آیا تشک و روتختی شما برای این کار آنقدر راحت است؟ خوب ، برای تجربه استراحتی دلچسب، کالای خواب شما باید کاملاً با کیفیت باشد. زیرا ما فقط چند دقیقه در آنجا نمی مانیم. ساعتها و روزها و هفته ها را روی آن ملافه و تشک می گذراندیم. از این رو، محل خواب شما باید راحت و نرم باشد.

 

بهترین روش انتخاب رو تختی

 

در هنگام خرید روتختی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اما چطور می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کالای خواب مناسبی را تهیه کرده ایم؟ در این خصوص چند نکته وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. صرفنظر از راحتی ، باید ببینید که آیا روتختی که خرید کرده اید به اندازه کافی زیباست و فضای داخلی اتاق شما با آن مطابقت دارد یا خیر. بنابراین امروز ما می خواهیم چند نکته در مورد نحوه انتخاب روتختی  مناسب برای اتاق خواب شما صحبت کنیم. همچنین برای اینکه در هنگام استراحت و خواب بیشترین راحتی را تجربه کنید به شما نکاتی را ارائه دهیم!

 

فروش ویژه روتختی اسپرت را از دست ندهید

 

1-نقش تراکم نخ پارچه در راحتی و نرمی روتختی

شاید درباره آنچه دیگران درباره تعداد نخ می گویند شنیده باشید – هرچه تراکم نخ بیشتر باشد ، ملحفه ها راحت ترند. اما برخی می گویند تراکم نخ بیشتر لزوماً به معنای نرم تر بودن روتختی شما نیست. زیرا تولیدکنندگان می توانند با تقویت نرم کننده های سیلیکونی که پس از اولین شستشو از بین می روند، آنها را تغییر دهند. روتختی های راحت آنهایی هستند که 100٪ پنبه ای باشند. بدین منظور پنبه های مصری ، پنبه های پیما یا پنبه های شانه دار گزینه های خوبی هستند ، اما اگر گزینه مقرون به صرفه تری می خواهید ، بهترین گزینه جنس پلی استر است.

 

تراکم نخ پارچه در راحتی و نرمی روتختی

 

2-پارچه ساتینت یا پرگال

وقتی صحبت از پارچه پرگال می شود ، بعضی از افراد ممکن است بپرسند بین این و پارچه ساتن کدام یک برای روتختی بهتر است؟ در واقع ، این بیشتر سلیقه ای است. پرگال یک بافت ساده و مات است که احساس ترد و خنکی دارد و برای کسانی که هنگام خواب بیش از حد گرم می شوند بسیار مناسب است. در عوض پارچه ساتینت بسیار نرم است. همچنین دارای جلوه ای درخشان و باشکوه است که حس لاکچری بودن به اتاق خواب شما می دهد.

 

اگر به دنبال راحتی فوق العاده هستید ، ملحفه کتان یا پنبه انتخاب عالی است.

 

3-درباره جنس روتختی تصمیم بگیرید

انتخاب بین مواد تشکیل دهنده رویه روتختی یک امر شخصی است. اگر مدلی سبک می خواهید ، ورق های پنبه-پوپلین را در نظر بگیرید. همچنین می توانید پنبه را انتخاب کنید که نرم و قابل تنفس است و می تواند در فصول سرد شما را گرم نگه دارد و در تابستان نیز خنک بماند. همچنین شما می توانید محصولی از جنس پنبه-پلی استر را امتحان کنید که ترکیبی با قیمت مناسب و بدون چین و چروک است اما به اندازه پنبه خنک کننده نیست.

 

در همین رابطه بخوانید: راهنمای جامع خرید روتختی

 

پارچه کتانی در تابستان ها یک انتخاب محبوب است زیرا دارای اثر خنک کنندگی طبیعی است و گرما را از شما جذب می کند. سعی کنید پارچه ای با کیفیت را انتخاب کنید که هر چه روتختی را بشورید نرم تر شود، البته ممکن است منجر به افزایش چین و چروک آن هم گردد.

 

سرویس خواب زیبا

 

4-درباره پارچه مصری برای روتختی محتاط تر عمل کنید!

پنبه مصری لوکس ترین ماده  اولیه برای ساخت روتختی است. اما باید مراقب باشید زیرا همه پنبه های مصری واقعی نیستند. یک پنبه مصری اصیل با شرایط آب و هوایی بسیار خاص در مصر کاشته می شود و با دقت شسته و شانه می‌شود. به همین دلیل روتختی های ساخته شده از آن بسیار نرم و بسیار بادوام هستند. اما برخی از تولید کنندگان میانبرهایی برای پرورش پنبه مصری پیدا کرده اند. آنها در خارج از زیستگاه طبیعی آن پرورش می یابند و در نتیجه این کار به کیفیت پایین تر از پنبه مصری منجر می شود. گرچه در این حالت هم آن ها قیمت را در رده قیمت پنبه مصری واقعی بالا نگه می دارند!

 

پارچه مصری در کالای خواب

 

5-از انتخاب سایز درست اطمینان حاصل کنید

انتخاب اندازه مناسب و دقیق روتختی بسیار مهم است. در غیر این صورت ، ممکن است کالایی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ بخرید. اگر اندازه تشک شما بزرگتر از 95 در 187 سانتی متر است ، شما به روتختی های سایز Twin احتیاج دارید. برای تشک اندازه 90 در 200 سانتیمتر، سایز روتختی مناسب Twin XL خواهد بود.

 

آیا اطلاعاتی درباره کالای خواب دارید که در هنگام خرید ضرر نکنید. برای دانستن این اطلاعات روی مقاله کالای خواب کلیک کنید.

 

6-بین روتختی ساده و طرح دار یکی را انتخاب کنید

اکنون که اصول انتخاب یک روتختی مناسب را می دانید ، وقت آن رسیده است که برای زیبایی ظاهری کار هم فکری کنید. شما باید تصمیم بگیرید که یک روتختی با طرح ساده بخرید بگیرید یا اینکه از انواع مدل های چاپ دار آن استفاده کنید. اگر بالش و پتو  چاپی را انتخاب کرده اید یا اتاق خواب شما بیشتر بر اساس تضاد رنگی چیدمان شده است.طرح های ساده تر روتختی می توانند ترکیب بهتری ایجاد کنند.در عوض مدل های روتختی چاپ دار نیز می تواند انتخابی دل انگیز باشد. در نهایت این سلیقه شما و جزئیات بصری اتاق شماست که می تواند تصمیم نهایی را آسان تر کند.

 

روتختی مدرن گل مشکی طلایی

فروش ویژه روتختی سه بعدی آیلا کد 00359 دو نفره 6 تکه

 

7-تخت خواب خود را با بقیه وسایل هماهنگ کنید

داشتن هماهنگی در اتاق خواب امری مهم است. قبل از خرید روتختی نگاهی به اطراف اتاق تان و وسایلی که چیدمان کرده اید بیاندازید. به دکوراسیون اتاق خواب خود فکر کنید و ببینید روتختی ای که مدنظرتان است چقدر با بقیه لوازم اتاق جور است.البته ممکن است که امکان هماهنگی کامل میسر نباشد. این ایرادی ندارد، بلکه همین که در یک نگاه نظم و ایده ای یکسان در سرتاسر فضای اتاق روئیت شود می تواند کافی باشد.

 

 

ست روتختی گل مارگریت کد 00322 آیلا

ست روتختی گل مارگریت کد 00322 آیلا

 

8-گول روتختی خیلی ارزان را نخورید!

ممکن است شما با آگهی وسوسه انگیز برای خرید یک ست روتختی با ظاهری جذاب روبرو شوید. در حالیکه قیمت آن به نسبت ابعاد و جنس مواد به کار رفته در برابر محصولات دیگر خیلی کمتر است. اینجا باید مراقب باشید چرا که ممکن است یک جای کار ایراد داشته باشد. از قدیم گفته اند هیچ ارزانی بی حکمت نیست. شاید شما در ابتدا بر اساس تبلیغات وسیع یک برند ناشناخته اقدام به خرید روتختی کنید. اما مطمئن باشید کیفیت کالایی که خرید کرده اید به مراتب کمتر از مبلغ پرداختی شما است. و در دراز مدت به دلیل خرابی آن زودتر مجبور به تعویض روتختی ارزان خود خواهید شد

 

یک مقاله مرتبط دیگر در همین رابطه بخوانید: همه چیز درباره روتختی سه بعدی

 

9-پس از خرید روتختی، مراقبت صحیح از آن را جدی بگیرید

یک کالای خواب ایده آل هرچند باکیفیت باشد اما به مرور زمان در اثر استفاده نادرست آسیب خواهد دید. حواستان باشد که با لباس های کثیف روی تخت خوابتان دراز نکشید. به شستشوی روتختی با دمای مناسب و استفاده از مواد شوینده توصیه شده توسط تولید کننده دقت کنید. ممکن است کالای خواب شما مناسب شسته شدن با ماشین لباسشویی نباشد پس در این باره از فروشنده سوال کنید.

 

ست روتختی لوزی گل دار کد 00196 آیلا

ست روتختی لوزی گل دار کد 00196 آیلا

 

 

رفتن به فروشگاه آنلاین کالای خواب آیلا        مشاهده روتختی یک نفره دخترانه اسپرت

 

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.