منو

انواع کالای خواب 

 

انواع کالای خواب را قصد داریم به شما عزیزان معرفی و نیز توضیحاتی ارائه کنیم. کالای خواب در حال حاضر جزء جدای ناپذیر زندگی افراد شده است. تو سال‌های اخیر، کلمه «خواب خوب» با افزایش علاقه به خواب رایج شده است. امروزه سبک زندگی ها با گذشته تغییرات بسیاری کرده است. افراد ساعت های زیادی را بیرون از خانه مشغول کار و فعالیت هستند. در این شرایط فراهم کردن یک محیط ایده‌آل و آرامش بخش برای خواب اهمیت بیشتری پیدا کرده است. 

یکی از مهمترین موارد برای فراهم نمودن این آرامش، استفاده از کالای خواب مناسب و راحت است. کالای خواب مناسب می تواند خستگی را پس از یک روز کاری از تن به در کند. علاوه بر این اگر سرویس خواب با اتاق خواب و دکوراسیون نیز ست شود باعث می‌شود یک ظاهر شیک برای اتاق خواب ایجاد شود. این موضوع میتواند تاثیر خوبی در روحیه فرد داشته باشد. کالای خواب شامل محصولاتی زیادی می شود که در زندگی مهم هستد مثلا داشتن یک تشک و روتختی راحت یکی از موارد ضروری برای رفع خستگی روزانه پس از داشتن مشغله زیاد است.

 

ارتباط کالای خواب با خستگی

انواع مختلفی از کالاهای خواب خوب برای اطمینان از خواب خوب شبانه وجود دارند. اگر این روزها نمی توانید خوب بخوابید، یا اگر احساس می کنید که حتی بعد از خواب هم نمی توانید خسته شوید، چرا از وسایل خواب استفاده نکنید. در این مقاله، ما تعدادی از محبوب ترین انواع کالای خواب و نحوه انتخاب کالای خواب مناسب برای خواب راحت را به شما نشان خواهیم داد. پس اگر مشکل خواب یا قصد خرید کالای خواب را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

صوت معرفی انواع کالای خواب
Sleep-products-3.jpg

نقش خواب و انواع کالای خواب در سلامت انسان

 

خواب بخش بزرگی از زندگی ما هستش، اما برای بهبود اون چه باید کرد؟

بنابراین، از دکتر ماریکو سوگیهارا، پزشک کلینیک اختلال خواب یویوگی، در مورد جنبه های مختلف «خواب خوب» که اکنون باید بدانیم، پرسیدیم.

 

خواب خوب شبانه به چه معناست؟ معنی آن چیست؟

کلمه “خواب خوب” یک اصطلاح پزشکی نیست، اما فکر می کنم به “خواب خوب و عمیق” اشاره دارد. اگر یک تصویر کلی است، ممکن است برای رضایت هنگام بیدار شدن قابل استفاده باشد. البته عدم انتخاب درست کالای خواب می تواند باعث اختلال خواب در افراد شود. که این موضوع کیفیت خواب شبانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

چرا به خواب نیاز دارید؟ آیا روی زیبایی و ایمنی تاثیر می گذارد؟

نقش بزرگ خواب این است که به بدن و ذهن خود استراحت دهید و برای فردا آماده شوید. به طور خاص، سه مورد زیر وجود دارد.

1. 1. ذهن خود را آماده کنید: وضعیت ذهنی خود را تثبیت کنید
2. 2. بدن خود را آماده کنید: متابولیسم، ایمنی بدن خود را بهبود بخشید و بدن خود را حفظ کنید
3. 3. مغز خود را تراز کنید: حافظه خود را سازماندهی کنید و عملکرد مغز خود را در طول روز مانند توجه و قضاوت بهبود بخشید.

مورد دوم از نظر زیبایی قابل استفاده است. به ویژه، متابولیسم، که برای داشتن پوستی زیبا ضروری است، تا حد زیادی با عمق خواب، یعنی کیفیت خواب مرتبط است. پس از به خواب رفتن در شب، انسان خواب عمیق و خواب سبک را در یک چرخه حدود 90 دقیقه قبل از بیدار شدن در صبح تکرار می کند.

sleep-women-with-sleep-products.jpg

همه چیز درباره کالای خواب

مجموعه اقلام و وسایلی که برای سرویس خواب استفاده می شود کالای خواب نامیده می شوند. این اقلام شامل تشک، لحاف، پتو، سرویس ملحفه، روتختی، روبالشی و غیره می باشد. می توان انواع مختلفی از این لوازم را مطابق با سلیقه یا همخوانی با سایر وسایل اتاق خواب انتخاب و استفاده کرد.

انواع مختلفی از کالای خواب برای اطمینان از خواب خوب شبانه وجود دارد. اگر این روزها نمی توانید خوب بخوابید، یا اگر احساس می کنید که حتی بعد از خواب هم نمی توانید خسته شوید، چرا از وسایل خواب استفاده نکنید. در این مقاله، ما تعدادی از محبوب ترین کالاهای خواب و نحوه انتخاب بالش و تشک برای خواب راحت را به شما نشان خواهیم داد. اگر مشکل خواب دارید به آن مراجعه کنید.

روتختی و انواع آن

روتختی شامل سه بعدی ، پلی استر ، هتلی ، ساتینت ، عروس و غیره می باشد. از روتختی می‌توان به عنوان اولین بخش از هر سرویس خوابی نام برد. روتختی در بین ملزومات خواب بیشترین نمای تزیینی را دارد. انواع مختلف روتختی علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و جذاب به سرویس خواب می دهند، می توانند به عنوان رو انداز هم مورد استفاده قرار گیرند. 

اقلام مختلف دیگری از جمله لحاف، سرویس ملحفه، پتو و کوسن، بالش و محصولات مختلف فصلی هم می‌توانند در این گروه قرار گیرند. تغییر سبک زندگی افراد و وجود سلایق مختلف و متنوع باعث رونق بازار عرضه و تقاضای این محصولات شده است. بر همین اساس، استفاده از کالای خواب مدرن و زیرمجموعه‌های آن هر روزه رونق بیشتری پیدا می کند.

روتختی سه بعدی

بالای 30 درصد تخفیف 

ورق بزنید …

روتختی نه تنها یک مکمل زیبا برای رختخواب شماست، بلکه برای ماه های تابستان که هوا گرم تر می شود نیز عالی است. یک روتختی را با یک ملحفه صاف برای ماه های بهار و تابستان جفت کنید تا خوابی خنک و قابل تنفس داشته باشید. بهتر است روتختی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود یا خاصیت ضد لکه داشته باشد، زیرا اگر در شب پرت شود، اغلب روی زمین قرار می گیرد.

 

موارد مهم در انتخاب روتختی 

– سایز روتختی
– برندروتختی
– کیفیت رنگ
– کیفیت جنس پارچه و الیاف به کار رفته در روتختی

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنمای جامع خرید روتختی را مطالعه کنید.

 

معرفی پرده اتاق

یک اتاق به بدون پنجره زیبا و کامل نمی شود. شما چه در منزل خود یا خانه اجارهای زندگی می کنید بدون پنجره هیج دیدی نسبت به بیرون از خانه نخواهید داشت. در پنجره برای جلوگیری از آشکار شدن خانه و حریم خصوصی، نیاز به پرده است. یکی از مزایای نصب پرده جلوگیری از نفوذ نور خورشید به داخل خانه می باشد.

پرده این قابلیت را دارد که ظاهر اتاق و خانه را زیبا و یا خراب کند پس حتما در انتخاب پرده اتاق وسواس به خرج دهید.

 

پرده اتاق خواب آیلا

شرکت کالای خواب آیلا با سال ها تجربه در تولید پرده اتاق و انواع کالای خواب توانسته جایگاه خوبی را در بین مشتریان گرامی بدست آورد. پرده های تولید شده دارای الیاف و جنس عالی و همینطور با کیفیت چاپ عالی که حتی با شستن پرده با ماشین لباسشویی نیز کیفیت حفظ می گردد. رنگ چاپ پرده ها نیز از کیفیت بالایی نسبت به رقبا در بازار برخوردار می باشد. یکی از امکانات بی نظیر در مجموعه کالای خواب آیلا تولید پرده با طرح های مشابه روتختی آیلا می باشد. که جهت ست کردن روتختی و پرده گذینه بسیار مناسبی برای مشتریان عزیز می باشد.

 

پرده های تولید شده دارای مدل های طرح دار مدرن، کلاسیک و فانتزی است.

پرده اتاق (طرح دار)

پرده همیشه در دید افراد و مخصوصا میهمان قرار دارد که داشتن یک پرده زیبا می تواند فضای داخلی منزل شما را زیباتر کند. هزاران طرح برای پرده در بازار وجود دارد. کالای خواب آیلا نیز به نوبه خود طرح های زیادی دارد که می توان گفت بیش از هزار نمونه، که هرکدام دارای طرح زیبایی می باشند. مشتری به راحتی می تواند پرده دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند.

پرده اتاق کودک (پرده فانتزی و عروسکی)

امروز یکی از دغدغه های والدین ایجاد حس آرامش برای فرزندان و کودکان خود در اتاق خواب است. داشتن یک اتاق خواب زیبا برای کودکان علاوه بر حس آرامش و راحتی در روحیه کودکان نیز تاثیر زیادی دارد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که نداشتن استراحت کافی فرزندان می تواند مشکلاتی را در روند رشد جسمی و روحی آنها ایجاد کند.

 

پس باید سعی شود که محل امن و زیبایی را برای کودکانمان فراهم کنیم. از موارد بسیار مهم که در خواب کافی کودک دلبند شما تاثیر دارد استفاده از پرده مناسب برای جلوگیری از ورود نور شدید به اتاق خواب کودک ایست. یکی از لوازم ضروری در اتاق خواب کودک، پرده اتاق است. پرده های اتاق فانتزی و عروسکی می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و هم اینطور روحیه کودک عزیز شما داشته باشد.

 

پرده اتاق کودک آیلا دارای شخصیت های کارتونی زیادی مثل : باب اسفنجی، دختر توت فرنگی، دختر کفش دوزکی، شخصیت های عصر یخبندان، بچه رئیس، مک کویین و کلی شخصیت های کارتونی دیگه می باشد.

تشک ها در بخش انواع کالای خواب

وسایل روزمره زیادی وجود دارد که ما به ندرت به آنها فکر می کنیم اما در طول گذشت زمان تغییر کرده و یشرفت زیادی در تولید آنها صورت گرفته است. یکی از این وسایل تشک است که ما روزمره با آن در ارتباط هستیم. البته زمانی که ما خواب راحتی در طول شب نداشته باشیم که باعث آن تشک بوده باشد حتما به آن فکر خواهیم کرد. تشک یکی از محصولات اساسی در سبد کالای خواب است که افراد برای داشتن خواب راحت و استراحت کافی به دنبال آن هستند.

 

اگر شما قصد خرید تشک را دارید، احتمالا فکر شما مشغول این موضوع است که:
– از کجا شروع کنید

– آیا حضوری خرید کنید یا اینترنتی ؟
– چه نوع جنسی برای شما مناسب است ؟
و کلی سوال دیگه

بله موارد زیادی وجود دارند که در انتخاب تشک باید در نظر بگیرید به خصوص اگر برای اولین بار است که تشک خریداری می کنید. پس نگران نباشید، کالای خواب آیلا با سالها تجربه در زمینه تولید انواع تشک اینجاست. شما حتی می توانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

میخواهید نمونه های خارجی کالای خواب رو هم ببینید؟! پس مراجعه کنید به: کالای خواب خارجی

 

تشک های دارای مدل ها مختلفی هستند برخی ها از تشک های طبی استفاده می کنند و بعضی نیز مایل هستند تشک مهمان و مسافرتی نیز در منزل خود داشته باشند.
یکی از چالش های انتخاب تشک قیمت آن است و همیشه افراد به دنبال تشک با کیفیت و قیمت مناسب هستند.برای حل این مشگل افراد ابتدا از اینترنت شروع به جستجوی قیمت و برند تشک می کنند، میشه گفت در این مرحله 90 درصد از مشگل آن ها حل می شود و برای حل 1 درصد مشکل باقی مانده به سطح شهر می روند تا قیمتی هم در مغازه ها بگیرند و در آخر هم به سراغ سوال از آشناها و دوستان می روند.

 

خوب یعنی تشک ممرد نظر خودشان را پیدا کردند ؟
کالای خواب آیلا با محصولات متنوع و قیمت های مختلف و همچنین کارشناسان خبره در زمینه تشک می تواند این مشگل شما را نیز حل کند.

 

انواع تشک

– تشک فنری
– تشک طبی
– تشک مسافرتی یا میهمان

 

لوازم به کار رفته در تشک

اکثر تشک ها در انواع کالای خواب از چندین لایه و بخش تشکیل شدن، که این لایه ها شامل :

– بخش میانی
اصلی ترین بخش هر تشک لایه میان آن است. مواد و ابزاری که در این بخش استفاده می شوند تعیین کننده سفتی یا نرمی و نوع تشک هستند. لایه میانی تشک از فتر، فوم، پارچه یا ترکیبی از آن ها است.

– بخش فوقانی
بخش فوقانی بالاترین لایه تشک که از مواد زیادی تشکیل شده است. مواد تشکیل دهنده لایه فوقانی طوری هستند که در نتیجه بیشترین حس آرامش را برای مصرف کننده فراهم کنند.

– کاور
کاور همانطور که از اسم مشخص می باشد لایه نهایی تشک است که در دید مشتری قرار دارد.

بالش

نظرات زیادی وجود دارد که بالش یکی از کالای مهم در کیفیت خواب ما است. زیرا آناتومی بدن شما در هنگام خواب تاثیر بسیار زیادی از بالش شما در هنگام خواب می گیرد. بالش ها در زمان پیدایش و یا اختراع خود از سنگ، چوب و برگ درختان ساخته می شدند. وای امروزه با پیشرفت تکنولوژی کیفیت بالش ها نیز به در حد خیلی زیادی رشد داشته اند، حتی امروزه دستگاه های اندازه گیری نیز در بالش قرار می دهند.

پس می توان به این نتیجه رسید که بالش نقش بسیار مهمی در کیفیت خواب افراد دارد.

راه های مختلفی نیز وجود دارد که می توان گفت بالش مسئول خواب کم و ضعیف ما می باشد:

– بالش شما خیلی نازک و یا خیلی ضخیم است.
– بالش شما مناسب نوع خوابیدن شما نیست.
– بالش شما باعث عرق کردن زیاد شما می شود.
– هنگام بیدار شدن از خواب دچار گردن درد می شوید.

 

انواع بالش در انواع کالای خواب

– بالش تک رنگ :
همانطور که از اسمش مشخص است رنگ این پالش ها از یک رنگ تشکیل شده اند. در کالای خواب آیلا جنس الیاف داخلی این بالش ها از الیاف هالو ضد حساسیت تشکیل شده است و جنسس پارچه رویه با کیفیت می باشد.

– بالش گلدار :
بالش های گلدار دارای طرح های زیبای زیادی هستند که در روحیه مصرف کننده نیز تاثیر زیادی دارد. بالش های گلدار دارای رنگ بندی زیادی هستند که شما به راحتی می توانید با دکور تخت خواب خود ست نمایید.

– بالش طبی :
بالش طبی برای جلوگیری از گردن درد و همینطور برای افرادی که ناراحتی گردن و کمر دارند مناسب است. گردن درد ممکن از نتیجه قرار گرفتن بدن در وضعیتی نامناسب که اکثر مواقع بخاطر بالش بی کیفیت باشد. بالش طبی خوب نه تنها باعث افزایش کیفیت خواب، بلکه سبب قرار گرفتن بدن در وضعیتی مناسب در هنگام خواب می شود.

– بالش هتلی :
بالش های هتلی دارای رنگ خاصی هستند و اکثر این بالش ها بصورت راه راه هستند. الیاف داخلی این بالش ها، الیاف هالو ضد حساسیت که مصرف کننده هنگام استفاده از آن ها از راحتی برخوردار است.

– بالش پنبه دوز :
روکش بالش پنبه دوز از جنس تترون پنبه دوزی شده که داخل آن نیز با الیاف هالو ضدحساسیت پر شده است. این الیاف خاصیت انعطاف پذیری و برگشت پذیری مناسبی دارند و همینطور قابل شستشو با دست هستند همین موضوع جزو یکی از ویژگی های بالش پنبه دوزی شده است.

برخی از محصولات کالای خواب به صورت پی دی اف

 

 

 

برای دانلود کاتالوگ روتختی های سه بعدی روی دکمه پایین کلیک کنید.

 

سخن پایانی

امیدوارم این مطلب درباره انواع کالای خواب برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد.

این مقاله هر ماه بروزرسانی می شود. خوشحال خواهیم شد این مقاله را برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

اشتراک این مقاله در شبکه های اجتماعی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Telegram
WhatsApp
Pinterest

لطفا نظر خود را در مورد این مقاله وارد کنید. نظرتات شما دوستان برای ما برای ما بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

بخش نظرات

اولین دیدگاه را ثبت کنید

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
کالای خواب آیلا | خرید مستقیم از تولید کننده
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
کالای خواب آیلا | خرید مستقیم از تولید کننده