راهنمای جامع خرید روتختی

کالای خواب آیلا
3 شهریور, 1400
5 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای جامع خرید روتختی

اگر شما هم قصد خرید روتختی را دارید، حتما برایتان این سوال پیش آمده که روتختی را از کجا بخرم؟ و برای خرید روتختی چه نکاتی را رعایت کنم؟ با توجه به تنوع روش های خرید کالای خواب، دانستن مزایا و معایب هر کدام امری ضروری است. در این مقاله آموزشی راهنمای خرید روتختی تصمیم داریم که شما را با شیوه های مختلف انتخاب و خرید روتختی بیشتر آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

خرید روتختی را از چه بازارهایی می توان انجام داد؟

به طور کلی، فضای مجازی اخیراً به رقیب جدی فروشگاه های فیزیکی برای خرید اجناس مختلف تبدیل شده است. در این بین، خرید کالای خواب و روتختی نیز در فضای مجازی به خوبی جایگاه خود را پیدا نموده است. بنابراین شما برای انتخاب یک روتختی شیک و جذاب هم می توانید از روش های سنتی یعنی مراجعه به بازار یا فروشگاه سطح شهر کمک بگیرید. هم اینکه از روش‌های جدیدتر خرید اینترنتی مانند فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، خرید روتختی در اینستاگرام و استفاده از کانال های تلگرامی به هدف خود برسید.

 

روتختی گل آفتابگردان سه بعدی

روتختی سه بعدی با ظاهری جذاب و حجم و عمق بیشتر

 

بررسی روش حضوری برای خرید روتختی

در روش خرید حضوری، شما ممکن است به طور مستقیم به فروشگاه مدنظر خودتان یا بورس خرید روتختی در بازار مراجعه کنید. با توجه به محدودیت فضای فروشگاه و وجود انواع کالای خواب در مغازه، به احتمال زیاد مدل های داخل مغازه مورد پسند شما واقع نخواهد شد. در این صورت صاحب فروشگاه به شما یک آلبوم عکس روتختی می دهد تا از روی عکس طرح های موجود، مدل مورد پسند خودتان را انتخاب کنید. در این شرایط، خرید روتختی به صورت سفارش جدید از طرف شما به مغازه دار با پرداخت بیعانه انجام می‌شود. صاحب فروشگاه نیز طرح را برای تولید به یکی از تولیدکنندگان شهر واگذار می‌کند. وی پس از آماده شدن محصول، با دریافت سود فروشندگی، روتختی جدید را به شما تحویل می دهد.

 

مزیت روش خرید حضوری روتختی از درب مغازه

از ویژگی های مثبت این روش این است که شما می‌توانید جنس روتختی را از نزدیک ببینید و تا حدودی هم از تنوع اقلام موجود مطلع شوید. اگر مشکلی از نظر کیفیت یا تعداد تکه های کالا وجود داشت راه حل وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه مجدد و مذاکره با مغازه دار در اکثر موارد به یک تفاهم دوجانبه برسید.

 

روتختی ساتینت شیک عروس

روتختی ساتینت یکی از باکیفیت ترین و شیک تریم مدل های کالای خواب است.

 

معایب روش خرید از درب فروشگاه روتختی

یکی از مشکلات خرید روتختی به صورت حضوری این است که شما به طور جدی با محدودیت طرح مواجه هستید. در حال حاضر نوع جدیدی از کالای خواب به نام روتختی سه بعدی وجود دارد که دارای تنوع طرح بسیار زیادی است. چیزی در حدود 1000 طرح توسط یک تولید کننده روتختی تولید می‌شود. اما هیچ فروشگاهی در سطح شهر گنجایش این حجم از تولیدات را در خود ندارد. بنابراین شما اگر نتوانید از بین مدل‌های موجود در مغازه انتخاب کنید، ناگزیر به مراجعه به کاتالوگ نمونه کار و انتخاب از روی عکس هستید.

اکثر آلبوم‌ها هم صرفاً عکس‌های روتختی را نمایش می‌دهند. شما توضیحات تکمیلی را باید از فروشنده بخواهید. حال تصور کنید که در شرایط کرونا و شلوغی احتمالی مغازه هستید. در این صورت به احتمال زیاد آنگونه که باید اطلاعات دقیق و کاملی را در شرایط بدون استرس از فروشنده دریافت نخواهید کرد. در نتیجه این امکان وجود دارد که شما در خرید روتختی خود دچار اشتباه شوید.

 

بورس خرید انواع روتختی در شهرهای بزرگ ایران

برای خرید روتختی از درب مغازه در هر کدام از شهرهای ایران شما باید به بورس کالای خواب آن شهر مراجعه کنید. اگر ساکن تهران هستید، بورس خرید روتختی در تهران را می توان محله عبدل آباد و بازار مولوی نام برد. در این مکان‌ها شما می‌توانید انواع ملحفه، روتختی، تشک و پرده را بیابید.

 

 

بازار پارچه و روتختی مولوی تهران

بازار روتختی مولوی در خیابان اردستانی واقع شده است. شما می توانید از مترو برای رفتن به این مکان استفاده کنید. ایستگاه مولوی از طریق خط یک مترو تهران در دسترس شماست. همچنین اتوبوس تندرو خط خاوران-قزوین هم در مولوی توقف دارد. با توجه به قرار گرفتن این بازار در محدوده طرح ترافیک و شلوغی خیابان های اطراف، بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اما اگر قصد مراجعه با خودروی شخصی را دارید این کار را به ساعت های بعد از اتمام طرح موکول نمایید. راه دیگر این است که یا با خرید طرح ترافیک از جریمه‌‌های احتمالی جلوگیری کنید.

 

خرید روتختی عبدل آباد

یکی دیگر از بازارهای معروف تهران برای خرید روتختی ، محله عبدل آباد است. در اینجا نیز شما با فروشگاه های مختلف پارچه و پرده روبرو هستید. برای مراجعه به عبدل آباد می توانید از خودروی شخصی یا حمل و نقل عمومی استفاده کنید. شما با خط 3 مترو تهران می توانید در ایستگاه عبدل آباد پیاده شوید. اگر می‌خواهید از اتوبوس BRT استفاده کنید، می‌توانید از خط آزادگان-دانشگاه علوم و تحقیقات به این بازار خرید روتختی دسترسی داشته باشید.

 

روتختی ورساچه سه بعدی

روتختی عروس طرح ورساچه

 

خرید روتختی در کرج

شهروندان محترم ساکن کرج به دلیل نزدیکی به تهران، ممکن است به جای خرید روتختی در کرج به بازار مولوی و یا عبدل آباد تهران مراجعه کنند. اما با وجود کارخانه های معتبر تولید کننده روتختی در استان و عرضه مستقیم محصولات خود در سطح شهر یا فروشگاه های درب کارخانه، خارج شدن از استان ضروری نخواهد بود. یکی از این شرکت‌های معتبر، گروه تولیدی بازرگانی آیلا می‌باشد. محل کارخانه آیلا واقع در شهرک صنعتی بهارستان (کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین خروجی بهشت سکینه ) می‌باشد. این شرکت تمام اقلام کالای خواب اعم از تشک طبی، فنری ، انواع روتختی سه بعدی، یک نفره و دونفره و پتو و سایر ملزومات خواب را تولید می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت در بازارهای تهران و کرج از جمله مولوی و عبدل آباد به فروش می‌رسد.

 

گروه تولیدی بازرگانی خواب آیلا به عنوان بهترین فروشگاه کالای خواب کرج اقدام به عرضه مستقیم محصولات تولیدی خود به صورت اینترنتی نموده است!

 

فراهم نمودن امکان خرید مستقیم روتختی به قیمت درب کارخانه

گروه تولیدی بازرگانی آیلا به مدیریت آقای عزیزی، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان کالای خواب در استان البرز با سابقه 20 ساله می‌باشد. این شرکت به منظور کاهش هزینه مصرف کننده و تسهیل امر خرید، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی برای عرضه بی‌واسطه محصولات خود نموده است. با توجه به امکان ارسال رایگان روتختی و تشک به کل کشور، یک گزینه عالی برای شما عزیزان خواهد بود.

 

خرید روتختی در مشهد

برای خرید روتختی در مشهد ، شهروندان محترم مشهدی می‌توانند به چهارراه خسروی تا فلکه آب مراجعه کنند. این مکان بورس انواع پارچه در مشهد می‌باشد. اما برخی از فروشندگان اقدام به ارائه محصولات کالای خواب از جمله روتختی می‌کنند. اما اگر خواستار تنوع بیشتر و قیمت‌های مناسب‌تر هستید، گزینه خرید اینترنتی روتختی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

روتختی جدید عروس سه بعدی

سرویس خواب عروس طرح جدید

 

بازار کالای خواب شیراز

متاسفانه شهر شیراز نیز از داشتن یک بازار مخصوص کالای خواب بی‌بهره است. با این وجود فروشگاه‌های مختلفی در سطح شهر به صورت پراکنده وجود دارند که می‌توانید خرید روتختی خود را در آن مکان ها انجام دهید. برای مثال فروشگاه‌هایی در میدان احسان، خیابان ستارخان، خیابان بعثت ، محله صدرا فاز یک، فرهنگ شهر و قصردشت برای فروش کالای خواب وجود دارند.

 

خرید کالای خواب در اصفهان

برای خرید حضوری روتختی در شهر اصفهان می‌توانید به پاساژ سپاهان اصفهان مراجعه کنید. علاوه بر این فروشگاه‌هایی نیز در چهارراه وفایی، سیتی سنتر اصفهان، خیابان مسجد الکریم، خیابان بزرگمهر، خیابان میر و بوستان ملت وجود دارند که برای خرید روتختی می توانید به آن‌ها مراجعه نمایید.

 

روتختی طرح گوچی زیبا

 

خرید انواع روتختی در اهواز

شهروندان محترم اهوازی برای خرید روتختی می‌توانند به محله کیانپارس، مجتمع تجاری اداری تشریفات، پادادشهر، خیابان نادری، خیابان شریعتی و خیابان سیروس مراجعه کنند. در عین حال فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که امکان ارسال رایگان به اهواز را دارند، می‌توانند یک گزینه عالی برای هموطنان خوزستانی باشند.

 

خرید اینترنتی روتختی

خرید روتختی می تواند به صورت اینترنتی هم انجام شود. این کار دارای مزایا و معایب مخصوص به خودش است که در ادامه با هم به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی:

  • عدم نیاز به مراجعه مستقیم و ماندن در ترافیک و آلودگی و …
  • عدم محدودیت در ساعت مراجعه و باز بودن 24 ساعته فروشگاه اینترنتی
  • امکان دریافت مشاوره نامحدود از طریق تماس با پشتیبانی سایت
  • قابلیت مقایسه بین اقلام مختلف در فروشگاه اینترنتی
  • کاهش هزینه ها به دلیل خرید مستقیم
  • تنوع بالای مدل ها با توضیحات کامل و عکس ها و ویدئوهای مختلف
  • امکان رهگیری سفارش از لحظه پرداخت تا زمان دریافت کالا
  • امنیت پرداخت به شرط وجود اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی) با قابلیت اعتبارسنجی برخط
  • تخفیفات مناسبتی بیشتر و عضویت در باشگاه مشتریان و …

 

روتختی طرح قلبی زیبا

 

معایب خرید اینترنتی روتختی

در کنار مزایای مختلفی که خرید روتختی به صورت اینترنتی برای شما فراهم می‌کند، دارای برخی محدویت ها نیز است. از جمله:

  • عدم امکان لمس کالا از نزدیک
  • عدم امکان بررسی جنس کالا
  • دریافت کالا چند روز پس از پرداخت مبلغ (انتظار برای دریافت محصول)
  • احتمال کلاه برداری (در صورتی که از فروشگاه های غیر معتبر خرید شود)

 

راه کاری برای کاهش ریسک خرید اینترنتی

در صورت خرید اینترنتی، لازم است که چند نکته را رعایت کنید. ضروری است که کالایی که تحویل می‌گیرید، دقیقاً مشابه با توضیحات و عکس‌های روی سایت باشد. با توجه به عدم امکان لمس روتختی در خرید اینترنتی راه حل چیست؟ یک روش این است که شما می‌توانید به صورت حضوری از فروشگاه های سطح شهر تفاوت اجناس را درک کنید. سپس به خاطر ارزان تر بودن روتختی در فروشگاه اینترنتی و ارسال رایگان آن، از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند فروشگاه کالای خواب آیلا خرید خود را نهایی کنید.

 

برای کاهش ریسک خرید اینترنتی، فقط از فروشگاهی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.

 

چطور به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم

رعایت چند نکته ساده می تواند خیال شما را از بابت امنیت پرداخت الکترونیک و اعتبار سایتی که قصد خرید روتختی و سایر اقلام کالای خواب را از آن دارید راحت می‌کند. به صورت کلی این نکات را می توان در قالب موارد ذیل برشمرد:

 

1-بررسی کنید که فروشگاه حتماً نماد اعتماد الکترونیکی با قابلیت کلیک کردن داشته باشد:

شما با کلیک کردن روی آرم اینماد در سایت فروشگاه، وارد مرکز اعتبار سنجی توسعه تجارت الکترونیک می‌شوید. در این صفحه آخرین اطلاعات مربوط به کسب و کار اینترنتی اعم از صحت فعالیت ها، شکایات قبلی مشتریان، تاریخ اعتبار نماد و …به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

2-آدرس و شماره تلفن ثابت و همراه فروشگاه را کنترل نموده و حتی قبل از نهایی کردن خرید با مسئولین فروشگاه تماس بگیرید.

3-قوانین و مقررات هر فروشگاهی در دسترس شماست. حتما قبل از خرید، این قوانین را یک بار مطالعه نمایید تا پس از خرید به مشکل برنخورید

4-به عنوان یک نکته مهم و کلیدی، از فروشگاه هایی که پروتکل SSL را رعایت نکرده اند خرید نکنید.

وجود این پروتکل با چک کردن دامنه فروشگاه در مرورگر با https مشخص می شود. اگر در انتهای http حرف s قرار داشت این سایت از نظر پروتکل های امنیتی بین المللی یک سایت امن برای تراکنش و ثبت نام و فعالیت های دیگر تلقی می‌شود.

5-بررسی اصالت برند

اگر قصد خرید محصولات برند را دارید، حتما در اینترنت از نمونه های اصلی آن برند که عمدتاً در وبسایت شرکت سازنده وجود دارد بازدید کنید. سپس با مدل های موجود در فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید مقایسه کنید. همچنین اگر یک فروشگاه برند مخصوص خود را عرضه می‌کند، می توانید از طریق مرکز مالکیت معنوی نسبت اعتبار سنجی برند فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

 

سایت های معتبر دارای آدرس کامل پستی، شماره تماس ثابت و نماد اعتماد الکترونیک هستند

 

6-به جزئیات مطرح شده در بخش توضیحات و عکس ها توجه کنید

هر آنچه که به عنوان ویژگی محصول و عکس ها بیان می‌شود مهم است. برای مثال در خرید روتختی ، جنس پارچه و عکس هایی که در سایت قرار گرفته و ابعاد و سایر مشخصات را مدنظر قرار دهید. در مورد روتختی جنس پارچه ، کیفیت دوخت و الیاف داخلی تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده دارند. بنابراین ساده از کنار این مسائل عبور نکنید. صرف اینکه یک کالا به عنوان روتختی ترک مطرح شود دلیل بر کیفیت آن نیست. در بسیاری از موارد پارچه های نامرغوب را به جای جنس ترک با قیمت های بالا به فروش می رسانند. اگر نسبت به پارچه های روتختی اطلاعات کافی داشته باشید، هرگز دچار این مشکلات نخواهید شد.

 

روتختی طرح سنگی زیبا و طرح دار

 

7- نظرات کاربران و نقد و بررسی محصول را بخوانید

تصور کنید که خرید روتختی با توصیه و تجربه دیگران چقدر می تواند کار آسان و لذت بخشی باشد. در نتیجه در انتهای هر صفحه محصول به دنبال نظر خریداران قبلی بگردید. این کار باعث می شود از نگاه یک انسانی که خرید و استفاده از روتختی را تجربه کرده به مسئله نگاه کنید.

 

خرید روتختی از اینستاگرام

با توجه به رشد اینستاگرام در ایران و جهان، بسیاری از کسب و کارها از آن به عنوان یکی از روش‌های خرید و فروش کالاها استفاده می‌کنند. در این بین خرید روتختی در اینستاگرام هم کسب و کاری نوپا است که طرفداران خاص خودش را دارد. باید متذکر شد که با توجه به عدم امکان نظارت مستقیم دستگاه‌های نظارتی ، امکان کلاه برداری و سوء استفاده در این فضا زیاد است. بنابراین توصیه می‌کنیم که روتختی و سایر اقلام کالای خواب خود را صرفاً از صفحات اینستاگرامی معتبر و مربوط به شرکت تولید کننده خرید کنید. در این راستا شرکت آیلا علاوه بر فروشگاه اینترنتی خود، از طریق صفحه aylaplus.ir@ در اینستاگرام آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

 

برای دریافت اطلاعات درباره روتختی دونفره و مشاهده محصولات مراجعه کنید به صفحه: روتختی دونفره 

خرید کالای خواب از طریق تلگرام

علی رغم اینکه نرم افزار تلگرام در ایران فیلتر شده است، اما همچنان برخی کسب و کارها از آن برای ارائه و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. با توجه به محدودیتی که بر این اپلیکیشن اعمال شده است، ریسک استفاده از آن نسبت به بقیه روش ها بالاتر است. ما به شما توصیه می‌کنیم که از فروشگاه های اینترنتی معتبر که تحت نظر پلیس فتا و مرکز تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کنند استفاده کنید تا خریدی آسوده را تجربه کنید. امیدواریم که خرید روتختی برای شما لذت بخش و با امنیت خاطر باشد.

 

نکات بسیار مهم در هنگام خرید اینترنتی روتختی

1-طرح روتختی را انتخاب کنید

اگر فروشگاه اینترنتی که قصد خرید روتختی از آن را دارید، عکس های باکیفیت قرار داده باشد نکته بسیار مثبتی برای شما خواهد بود. در این صورت می‌توانید به راحتی از طرح و رنگ مدنظرتان اطمینان حاصل کنید. الگوهای رنگی، پس زمینه‌ها و سایه‌ها را دقیق بررسی کنید. در صورتی که شک دارید با تماس با واحد پشتیبانی از آن ها عکس‌های بیشتر بخواهید.

2-اندازه تخت خوابتان را در نظر بگیرید.

تنوع بالا در ابعاد تخت خواب و یک نفره بودن یا دونفره بودن آن را مدنظر قرار دهید. اگر درباره ابعاد تخت خود شک دارید حتماً قبل از خرید روتختی با یک متر خانگی ابعاد داخلی و خارجی تخت را اندازه بگیرید. سپس با ابعادی که در سایت فروشنده برای روتختی بیان شده مقایسه کنید. این کمک می کند که متناسب ترین محصول را انتخاب کنید و جذابیت سرویس خوابتان افزایش یابد.

3- روتختی شما کدام است؟ لحاف یا کاور لحاف

مورد بعدی که باید رعایت کنید این است که روتختی شما کدام نوع است؟ آیا صرفاً یک کاور ساده برای لحاف شماست یا اینکه یک لحاف کامل است. همچنین به وجود تکه های روتختی دقت کنید. بیشتر روتختی های دونفره 6 تکه هستند. شامل یک ملحفه کش دار برای تخت، یک لحاف، و چهار روبالشی.

4-جنس و سایر مشخصات روتختی را در نظر بگیرید

جنس پارچه روتختی می تواند از نخ پنبه، نخ میکرو و نخ پلی استر باشد. به طور معمول مدل های پلی استر ارزان تر هستند. در عوض نخ پنبه و نخ میکرو باکیفیت تر و نرم تر هستند. بنابراین بسته به بودجه مدنظرتان، جنس متناسب را انتخاب کنید.

 

روتختی زیبای طرح دار قهوه ای

 

 

5-مشاوره بگیرید

در هر صورت اگر مجموع اطلاعاتی که در سایت فروشنده قید شده برای شما کافی و رضایت بخش نیست، حتما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. از مسئولین سایت بخواهید تا به شما برای انتخاب بهترین روتختی مشاوره بدهند.

 

پیشنهادات از سراسر وب:

سفارش نقاشی چهره با تضمین شباهت کامل به عکس

راهنمای جامع بررسی، انتخاب و خرید تابلو برق 

5 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.