خرید روتختی در اهواز

کالای خواب آیلا
14 مرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
مراکز خرید روتختی در اهواز

در این مقاله قصد داریم مراکز خرید روتختی در اهواز را به شما عزیزان معرفی کنیم. اهواز در استان خوزستان و در نزدیکی رودخانه کارون قرار دارد. این شهر به عنوان مرکز استان خوزستان بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی، در مرز بین عراق و ایران قرار دارد. جمعیت این شهر  بیش از یک میلیون نفر است. زبان رسمی مردم اهواز فارسی بوده، اما برخی از اقوام و اقلیت‌های محلی نیز به زبان‌های محلی خود چون عربی و لری صحبت می‌کنند.

اهواز به عنوان یکی از مراکز صنعتی و تجاری مهم ایران محسوب می گردد. منابع نفتی و گازی غنی و پتروشیمی در این منطقه قرار دارد. از نظر گردشگری نیز اهواز دارای جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی می باشد. این شهر در منطقه‌ای با آب و هوای گرم و خشک قرار داشته و تابستان‌ها در این شهر بسیار گرم و زمستان‌ها نیز معمولاً ملایم هستند.

اهواز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران، دارای مراکز خرید متنوع و بزرگی بوده که امکان خرید انواع کالاها و خدمات را برای شهروندان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. در ادامه به برخی از معروف‌ترین مراکز خرید اهواز اشاره می‌کنیم:

 

 -مجتمع تجاری و سرگرمی زیتون  Zeytoon Mall :

این مرکز خرید یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های خرید در اهواز بوده که شامل فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها، سینماها، کالای خواب و بازی‌های ویدئویی است. به دلیل اینکه اجناس موجود در مرکز خرید زیتون چندان گران نیست، این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید برای قشر متوسط در این شهر و همچنین ساکنان پایین رود کارون است.

آدرس مرکز خرید زیتونس: محله زیتون کارمندی، فلکه سنگر، خیابان خاقانی

 

مرکز خرید زیتون در اهواز

 

 

– بازار عبدالحمید اهواز :

بازار عبدالحمید یکی از مراکز خرید در اهواز است که می‌توانید مطمئن باشید مثل آن هیچ جای دیگر ایران پیدا نخواهد شد. در این مرکز خرید محصولات مختلفی از پوشاک، کیف و کفش و کالای خواب وجود دارد.

آدرس: اهواز، خیابان نظامی یا نظری‌پور، بین خیابان نادری و امام خمینی

 

-مجتمع تجاری میلاد  Milad Mall :

این مجتمع خرید نیز از جمله مراکز معتبر و محبوب خرید در اهواز بوده و انواع کالاها و خدمات را ارائه می‌دهد.

 

-بازار امام خمینی اهواز :

در این بازار بیش از 250 مغازه وجود دارد که کالای های مختلفی از جمله روتختی در این بازار قابل خرید است. این بازار سنتی سقف دارد و بابت تابش نور آفتاب نگرانی وجود ندارد.

آدرس: اهواز، خیابان امام شرقی

 

-مرکز خرید نگین:

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید امروزی است که طرفداران خاص خود را دارد. محصولات زیادی از جمله پوشاک و کالای خواب در این مرکز به فروش می رسد. این بازار از مراکز قدیمی در اهواز است که در اکثر زمان ها شلوغ می باشد.

آدرس مرکز خرید نگین: محله کیانپارس، بلوار شهید چمران، نبش خیابان ششم

 

مرکز خرید نگین در اهواز

 

 

-بازار امام رضا :

بازار امام رضا اهواز در پنج طبقه در تقاطع خیابان کیانپارس و یکی از جاذبه های گردشگری اهواز می باشد. این مرکز از بهترین مراکز خرید این شهر بوده و در این مرکز خرید انواع فرش، مبلمان، کالای خواب ، انواع پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه و … عرضه می‌شود. از جمله امکانات بازار امام رضا پارکینگ، سوپرمارکت می باشد.

آدرس: تقاطع خیابان اصلی کیانپارس و خیابان میهن شرقی

 

همچنین، برای خرید آنلاین کالای خواب و روتختی، می‌توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله کالای خواب آیلا خرید کنید. از این طریق می‌توانید محصولات را با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف مقایسه و خرید خود را انجام دهید.

 

سخن پایانی

شهر اهواز در جنوب غربی ایران قرار دارد و یکی از شهرهای بزرگ و مهم محسوب می‌شود. اهواز دارای مراکز خرید متعددی است که شما می توانید کالای خواب مورد نظر مثل روتختی را خرید کنید. اگر شما  ساکن اهوز هستید و یا قصد سفر به اهواز را دارید، می‌توانید از این مراکز خرید با کیفیت و معتبر استفاده کنید. با استفاده از نقشه‌های محلی و راهنمایان محلی، می‌توانید به آسانی این مراکز خرید را پیدا کرده و از تجربه خرید خود در اهواز لذت ببرید. البته برخی از این مراکز خرید پیج اینستاگرام و یا وب سایت دارند.

امیدواریم مقاله خرید روتختی در اهواز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.