منو

روتختی سه بعدی

محصولات + نکات طلایی روتختی سه بعدی را در این بخش به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. روتختی سه بعدی، مدل جدیدی از روتختی در زیرگروه کالای خواب است. این کالا علی رغم مدت زمان کمی که از معرفی اش می‌گذرد توانسته نگاه ها را به سمت خود جذب کند. در این مقاله باهم به معرفی روتختی سه بعدی و انواع آن می پردازیم. همچنین روش هایی را برای انتخاب بهتر آن برای اتاق خواب تان به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

روتختی سه بعدی چیست؟

مدت زیادی از روی کار آمدن تلویزیون های سه بعدی و سینماها سه بعدی نمی گذرد. این روزها این واژه در صنایع بسیاری به وفور استفاده می شود. علاقه روزافزون مردم به دیدن تصاویر سه بعدی امری شایع است. در این میان استفاده از تکنیک های چاپ دیجیتال سه بعدی روی انواع محصولات از جمله لوازم خواب رونق پیدا کرده است. روتختی سه بعدی در واقع همان ملحفه اصلی تخت خواب شما می باشد که روی پارچه آن را با دستگاه پرینتر دیجیتال مخصوص، چاپ نموده اند. طوری که وقتی شما به روتختی نگاه می کنید احساس می کنید که تصاویر دارای عمق هستند. تکنولوژی چاپ سه بعدی زیبایی طرح های را چند برابر می کند و زیبایی خاصی به محصولات می بخشد.

در مرحله طراحی و چاپ روتختی سه بعدی تولیدکنندگان می کوشند تا آنجا که ممکن است به تصاویر عمق بدهند. چرا که وجه تمایز این نوع روتختی با بقیه مدل ها در جلوه خیره کننده تصاویر آن است. داشتن حجم و عمق تصویر سبب زیبایی خیره کننده روتختی سه بعدی می‌شود. طوری که هر بیننده ای را مجذوب خودش می کند. چاپ سه بعدی پارچه به عنوان یکی از جدیدترین، به صرفه ترین و متنوع ترین روش‌های چاپ پارچه شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر خدمات بسیار زیادی به صنعت مد، پوشاک و نساجی کرده است.

 

روتختی سه بعدی با حجم و عمق بیشتر، جلوه ای خاص به اتاق خواب شما می دهد.

 

مزایای خرید روتختی سه بعدی چیست؟

یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد، ایجاد هماهنگی بیشتر بین لوازم مختلف موجود در اتاق خوابشان است. اکثر روتختی ها معمولاً دارای طرح های از پیش تعیین شده و بعضاً قدیمی هستند که با دکوراسیون اتاق های امروزی چندان جور نیست. از آنجاییکه سرویس خواب و روتختی یکی از اجزای اصلی اتاق خواب هستند. عدم وجود هماهنگی بین این کالاها با سایر لوازم ممکن است باعث دلسردی خریداران شود. اما در مورد روتختی سه بعدی موضوع متفاوت است.

با توجه به جدید بودن این تکنولوژی و همچنین جذاب تر بودن طرح های آن، شما با مدل های کاملاً یک دست با دکوراسیون اتاق های مدرن روبرو هستید. حتی می توانید طرح دلخواه خود را به تولید کننده بدهید تا روی پارچه ملحفه یا روتختی شما یا بالش و کوسن تخت، چاپ شود.

 

تنوع طرح های سه بعدی چقدر است و چطور باید انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد، طرح ها و شیوه چاپ سه بعدی روی حجم و عمق بیشتر متمرکز است. بنابراین با توجه به اقبال خوبی که مصرف‌کنندگان به این مدل روتختی نشان داده اند، طبیعی است که شما با انبوهی از طرح ها روبرو شوید. ممکن است در نگاه اول شما برای انتخاب روتختی سه بعدی مناسب خود دچار سردرگمی شوید. اما نگران نباشید راه کار هایی در این زمینه وجود دارند.

برای مثال برخی از فروشندگان روش دسته بندی طرح ها را انتخاب کرده اند. بر اساس ساده یا گلدار، سنتی یا مدرن، مینیمال و فانتزی و…از جمله این موارد می‌باشند. علاوه بر این رنگ بندی هم می تواند به شما کمک کند. اینکه روتختی یکنفره باشد یا دونفره و تعداد تکه های آن و جنس به کار رفته در تولید آن هم می توانند در نقش فیلترهای انتخاب شما عمل کنند.

 

صحبت از جنس شد، چه جنسی از روتختی سه بعدی بهتر است؟

متاسفانه گفت با توجه به خیل عظیم طرفداران روتختی سه بعدی، بازار تقلب در تولید آن داغ است. تعداد زیادی از کارگاه های غیرمجاز کالای خواب در کشور وجود دارند که بدون مجوز و به صورت مخفیانه مشغول به فعالیت هستند. با توجه به ناشناخته بودن این کارگاه ها، نظارت روی عملکرد آن ها کاری بسیار سخت است. سیستم تولید و توزیع و فروش این کارگاه ها پیچیده است و معمولاً به راحتی شناسایی نمی شوند.

در نتیجه به علت نبود نظارت، بعضاً دیده می شود که روتختی با جنس های ضعیف و مواد حساسیت زا را تحت عنوان نخ پنبه یا نخ میکرو معرفی می نمایند. طبیعی است که کالای خوابی که از مواد غیر اصل و نامرغوب تولید شود حتی اگر چاپ سه بعدی هم داشته باشند در عمل کیفیت لازم را نخواهند داشت.

 

نخ میکرو (کتان) گزینه ای مطمئن برای روتختی سه بعدی

به طور کلی برای روتختی های اصیل و باکیفیت از نخ میکرو یا کتان 100% استفاده می شود. همچنین الیاف داخلی از جنس ضد حساسیت بوده و در نتیجه برای پوست بدن مضر نمی باشد. از آنجاییکه کیفیت کالا و سلامت مصرف کننده دغدغه اصلی آیلا می باشد، تمام روتختی‌های سه بعدی این برند با نخ میکرو تولید می شوند.

 

یک مقاله مرتبط دیگر در همین زمینه: راهنمای جامع خرید روتختی

 

روتختی سه بعدی در چه سایزهایی تولید می شود؟

با توجه به وجود تنوع در ابعاد و مدل های تشک های خواب، روتختی های متناسب با آن نیز وجود دارد. روتختی سه بعدی می تواند از ابعاد 160 سانتی متر در 200 سانتی متر در مدل های یکنفره تا 220 در 240 سانتی متر در مدل های دونفره را دربرگیرد. در سایزهای کوچکتر که بیشتر مصرف روتختی کودک و روتختی نوجوان را دارد طرح های فانتزی تر استفاده می شود. در عوض برای مدل های دونفره بیشتر طرح‌های مدرن و یا مینیمال چاپ می گردد. یکی از مدل های معروف روتختی سه بعدی در کالای خواب روتختی دخترانه است که دارای طرح های زیبای زیادی است.

 

روتختی سه بعدی طرح پاپیونی لوگوی selfie کد 00424

خرید آنلاین روتختی طرح پاپیونی با یکسال ضمانت رنگ

 

تعداد تکه های این محصول چه تعداد است؟

عموماً روتختی های یک نفره در 4 تکه و روتختی های دونفره به صورت 6 تکه تولید می شوند. این تکه ها شامل ملحفه کشدار، روبالشی و لحاف می باشد. تفاوت مدل یک نفره با دونفره در تعداد روبالشی و سایز تکه ها است. این مورد در روتختی دونفره 4 عدد و در مدل یک نفره 2 عدد می‌باشد.

 

برای خرید روتختی خوب باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در این زمینه مقاله کاملی در وبلاگ آیلا در دسترس شماست. اما به طور خلاصه می توان گفت که توجه به جنس، کیفیت چاپ، اصالت فروشنده و تولیدکننده و ضمانت موارد اصلی هستند. در کنار این موارد البته توجه به قیمت بسیار مهم است. شرکت هایی نظیر شرکت آیلا با سیاست ارائه بی واسطه انواع کالای خواب به مصرف کننده هستند که تمامی انتظارات شما را از یک کالای خواب باکیفیت برآورده می‌کنند. آیلا در همین راستا اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات تولیدی خود نموده است. شما می توانید از طریق لینک زیر این صفحه وارد فروشگاه شوید و از مدل های مختلف روتختی سه بعدی باکیفیت آیلا بازدید کنید.

 

روش مراقبت از روتختی سه بعدی چگونه است؟

با توجه به اینکه کالای خواب مستقیماً با پوست بدن شما در ارتباط است، باید در مراقبت آن دقت لازم را داشته باشید. در صورتی که پارچه روتختی سه بعدی شما از جنس نخ میکرو باشد می توانید آن را با ماشین لباسشویی بشویید. دمای ماشین را روی 30 درجه سانتی گراد قرار دهید. مراقب باشید که از پودرهای آنزیم دار و مایع سفید کننده استفاده نکنید.

 

قیمت روتختی سه بعدی چقدر است؟

قیمت روتختی کاملاً به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. نوع پارچه و الیاف داخلی و کیفیت چاپ مواردی هستند که باید مدنظر داشته باشید. طبق بررسی های انجام شده توسط تیم بازاریابی آیلا یک روتختی با نخ میکرو 300 گرم دونفره 6 تکه با چاپ باکیفیت در حالت عادی دارای قیمتی بین 950 هزار تومان الی دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد. این اختلاف قیمتی بیشتر به دلیل روش های فروش نقدی و اقساط و محل فروشگاه و سود های متفاوتی است که فروشندگان طلب می کنند. البته قیمت ها بستگی به مدل یک نفره و یا دونفره بودن محصول نیز دارد.

 

روتختی طرح سنگ گرانیتی کد 00289

خرید روتختی طرح سرامیکی با یکسال ضمانت رنگ

 

سرابی به نام روتختی ترک یا روتختی خارجی

ناگفته نماد که برخی از فروشگاه ها، روتختی های ایرانی را به اسم روتختی ترک با قیمت های بالا به فروش می رسانند. اما واقعیت این است که هیچ تفاوتی از نظر کیفیت محصول و زیبایی طرح بین محصولات خوب ایرانی با نمونه های خارجی نیست. این تنها ترفندی است که برخی فروشندگان به کمک آن به سودهای کلان می رسند و مصرف کننده در واقع همان کالای وطنی را به قیمت بسیار بالاتر می خرد. به همین دلیل شرکت آیلا قیمت روتختی سه بعدی به علت حذف واسطه ها در کمترین حد ممکن است. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آیلا ، بهترین و جدیدترین مدل های این روتختی ها را خرید کنید و بدون پرداخت هزینه حمل درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

نکات مهم شستشوی روتختی سه بعدی

نکات مهمی هم در زمان و نحوه شستشوی روتختی وجود دارد که باید رعایت گردد. در ادامه این نکات را شرح می دهیم.

_ هنگام شستشوی روتختی، از مواد شوینده ملایم و بدون عطر و رنگ، مانند شامپوی بچه استفاده کنید.

– روتختی را درون ماشین لباس‌شویی برای مدت زمان کافی شستشو دهید تا آلودگی‌ موجود در آن کاملاً پاک شود. در نهایت، جهت خشک کردن روتختی، بهتر است از خشک کن قوی استفاده کنید. البته می‌توانید روتختی را به طور طبیعی در فضای باز دور از نور آفتاب خشک کنید. اما به هیچ عنوان از خشک کن با حرارت زیاد استفاده نکنید، چرا که این می‌تواند باعث تغییر رنگ یا پاره شدن روتختی شود.

– روتختی ها را به صورت منظم، حداقل یک بار در ماه شستشو دهید تا از باکتری‌ها و عفونت‌ها پاک شوند.

-قبل از شستشو باید بررسی کنید که روتختی ها دارای لکه های قابل مشاهده هستند یا خیر، در صورتی که بدون لکه باشند می‌توانید از برنامه شستشوی معمول استفاده کنید، در غیر این صورت باید از برنامه شستشوی خاصی برای پاک کردن لکه ها استفاده کنید.

-مایع شستشوی مناسب با توجه به جنس پارچه آن استفاده کنید. به عنوان مثال از مایع شستشوی خاص برای پارچه های حساس استفاده کنید.

 

طرح سه بعدی از کجا بخیرم ؟

برای خرید طرح سه بعدی می توانید به نزدیکترین فروشگاه کالای خوابی که در محل زندگی شما قرار دارد مراجعه کنید. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان بررسی فروشگاه های اینترنتی معتبر قبل از خرید می باشد. برخی از تولید کنندگان نیز فروش به صورت اینترنتی و اینستاگرام دارند که بهترین گزینه برای خرید هستند. سعی کنید محصول مورد نظر خود را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده همان کالا تهیه کنید که در نتیجه محصول با کیفیت و ارزان تر خریداری کرده اید. علاوه برمواردی که توضیح داده شده خرید محصول از تولید کننده معتبر شامل گارانتی نیز می شود. آیلا تمامی روتختی های خود را با ضمانت رنگ به فروش می رساند.

 

ارسال رایگان تمام روتختی های سه بعدی به درب منزل شما در آیلا

شرکت آیلا در راستای تسهیل خرید مشتریان گرامی خود ارسال تمام روتختی ها را از شهر کرج به سراسر ایران رایگان نموده است. فقط کافیست مدل مدنظر خود را در این سایت انتخاب نمایید تا ما بقیه کارها را در اسرع وقت انجام دهیم.

 

برای ورود به فروشگاه کلیک کنید: روتختی

18 دیدگاه برای این نوشته

  1. دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  2. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  3. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  1. خیلی مقاله کامل و مفیدی بود

  2. خیلی مقاله خوبی بود
    به انتخابم خیلی کمک کرد
    از زحمات شما ممنون

  3. مقاله کاملی بود
    درباره جنس ترک واقعا حق با شماست
    روتختی های ایرانی هیچ چیزی از روتختی ترک کم ندارن فقط متاسفانه مردم ما یاد گرفتن که جنس خارجی بخرن و این فرهنگ اشتباه باید اصلاح بشه

  4. مطلب خوبی بود
    به روتختی سه بعدی علاقمند شدم 🙂

  5. تو کل اینترنت مقاله کاملی مثل این درباره روتختی سه بعدی پیدا نکردم
    واقعا ممنون ازتون
    همیشه موفق باشید

  6. سلام مقاله کاملی بود
    روتختی سه بعدی سفارشی شرایطش چیه?

    1. فروشگاه اینترنتی آیلا پاسخ

      برای سفارش تولید طرح دلخواه لطفا از منوی اصلی سایت روی لینک مربوطه کلیک کنید

  7. مقالتون رو خوندم برای شستن روتختی اگه دما آب بالا بره روتختی خراب میشه یا فقط خوب شسته نمیشه ؟
    لطفا راهنمایی کنید

    1. کالای خواب آیلا پاسخ

      دمای بالای 40 درجه و بیشتر باعث آسیب رساندن به بافت پارچه شده و در صورت تکرار این کار در بلند مدت، موجب افت کیفیت محصول می شود.

  8. روتختی سه بعدی زیباییش به طرح های مختلفشه ، مهم ترش طرح های زیباش

  9. سلام یعنی شما میگین که روتختی ترک و ایرانی با هم فرق ندارن و یا ایرانی بهتره ؟
    لطفا سریعتر بگین

    1. کالای خواب آیلا پاسخ

      در حال حاضر برخی از تولید کنندگان از جمله کالای خواب آیلا پارچه های با کیفیت بالا وارد می کنند و دستگاه های اروپایی نیز خریداری کرده اند. در نتیجه تولیدات با کیفیتی به بازار عرضه می کنند.

  10. خیلی هم عالی راهنماییتون خوب بود

    1. کالای خواب آیلا پاسخ

      ارادت بابت نگاه زیباتون

  11. سلام طرح ایفل و چتر رو که تو عکسه موجود دارین و ارسال به بوشهر دارین ؟

    1. کالای خواب آیلا پاسخ

      بله موجود هستند و ارسال روتختی سه بعدی به همه شهرهای کشور انجام میشه

  12. مدل های سه بعدی بالا که دونفرس، یکنفرش رو هم دارین ؟

    1. کالای خواب آیلا پاسخ

      بله، موجود است.
      روتختی های سه بعدی تولید شده در کالای خواب آیلا دارای تنوع زیادی در طرح و مدل هستند. شما می توانید کاتالوگ pdf که در ابتدای این صفحه است را دانلود و طرح های مختلف را مشاهده کنید. چنانچه سوالی هم داشتید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
کالای خواب آیلا | خرید مستقیم از تولید کننده
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
کالای خواب آیلا | خرید مستقیم از تولید کننده